piątek, 20 lutego 2015

Farming Simulator 2015

źródło:hitmixbase.de

Wszyscy zazwyczaj wypytują się co ja takiego widzę w jeżdżeniu po polu, zbieraniu plonów itd. Zawsze mnie rajcowały gospodarstwa rolne. Często jeździłem na wieś, także cały czas mam do niej pewien pociąg. Na początku wakacji doszła do mnie informacja, której i tak się spodziewałem, że GIANTS, twórca symulatorowych poprzedników końcem września wyda do sprzedaży kolejną część jednego z najlepszych według mnie tytułów. Tuturu. Farming Simulator 2015.

Od czasów pierwszej rozgrywki w LSa mija około 5 lat. Tamtejsza gra w porównaniu do teraźniejszej różni się grafiką, silnikiem fizycznym, mapami pojazdami i wiele wiele innych. Mówiąc krócej, w końcu doczekaliśmy się czegoś konkretnego, godnego uwagi i miłego dla oka. 
W Farming Simulator 2015 została zmodernizowana wcześniej powiedziana grafika, oraz silnik fizyczny. Bardzo ciekawe tereny oraz ładne warunki pogodowe. Nic dodać, nic ująć. Perfecto.
Nawiąże też krótko, że został ułatwiony przegląd sklepu. Miły i wygodny. 
Trochę masło maślane wyszło, ale postanowiłem napisać krócej, z racji tego, że zrobiłem krótki film z gry. Trochę się tam motam a nazi gramatyści powinni mi odpuścić c: Miłego oglądania. Proszę również o parę komentarzy. Bardzo miło jest czytać uwagi na temat bloga.


Na dziś to wszystko. Mam nadzieję, że dosyć szybko pojawi się drugi materiał.
Narazie ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz