środa, 4 marca 2015

Samsung NX-3000

Za mistrza aparatów siebie nie uważam. Może i bardzo lubię robić zdjęcia, ale moje pojęcie, o aparatach jest znikome. Zapewne sięgnę gdzieś do internetu, aby wzbogacić materiał, ale mam nadzieję, że zrobię wszystko co w mojej mocy, aby pokazać wam ten aparat w dobrym świetle.

NX-3000 to jeden z serii kompaktowych aparatów z rodziny Samsunga. Czym różni się od typowego "cykadełka" (jak ja to ładnie nazywam) tego typu? Ma wymieniane obiektywy. Jest to bardzo dobra cecha. Lubię mieć wiele pierdół (niestety, ten aparat także nie jest mój) i stwierdzam, że jak przyjdzie czas (i pieniądze), to kupię go, razem z masą różnych akcesoriów. Ale temu jeszcze damy czas.



















Aparat, jak na swoją cenę (1500zł), jest bardzo dobry. Możliwość
robienia zdjęć w bardzo satysfakcjonującej rozdzielczości aż 20MP (5472x3684), dobry zoom optyczny, nagrywanie filmów z dźwiękiem w FullHD, zadowalający focus, oraz bardzo prosty i efektowny program automatyczny. Całość wdzięcznie opakowana w obudowę, lekko retro, ale bardzo dobrze skonstruowaną i wygodną.

Kompakt oferuje parę bardziej zaawansowanych trybów, wśród nich są przede wszystkim makro, program, jak i również panorama, jednak czasem i z nimi są problemy. Coś, co nie podchodzi mi do gustu to częsty, ścinający się podgląd zdjęcia przed zrobieniem. Z tego jestem nie zadowolony, nawet bardzo. Ale mimo wszystko, dalej mam duży sentyment do tego aparatu.











































Samsung NX-3000 został wyposażony w duży wyświetlacz z opcją ustawienia go do wglądu od przodu. Aparat ten został stworzony, dla ludzi lubiących robić sobie "selfie". Opatentowaliśmy to i zdjęcia wychodzą naprawdę świetnie.


















Kilka opcji wzbogaca naszą kamerę i sprawia, że jest "nowinką" technologiczną. Zamiast samowyzwalacza, wystarczy, że puścimy oczko do obiektywu a zdjęcie zrobi się po dwóch sekundach. Również ciekawą sprawą jest łączenie swojego smartfona z aparatem. Bezpośrednio z niego możemy przesyłać ulubione zdjęcia prosto do telefonu i również zdalnie sterować nim, za pomocą połączenia z siecią Wi-Fi. Producent wspomina również, że NX-3000 może służyć jako elektroniczna niańka, niestety mi nie udało się tego sprawdzić xD

Osobiście polecam aparat i w przyszłości mam nadzieję, że sam po niego sięgnę.
Technologicznie, to na tyle. Tutaj link do strony producenta.
Po ostatnim poście otrzymałem wiadomość, od Vikosa, w której dał mi parę cennych rad, nad którymi się zastanowiłem i stwierdziłem, że muszę się za to wziąć. Mam jednak prośbę, do ludzi czytających moje wypierdki. Chciałbym otrzymywać komentarze od was z radami, pomysłami, ofertami i innymi wiadomościami skierowanymi do mnie. Miło się widzi krytykę, czy pozytywną, czy negatywną. I jeszcze jedno ważne pytanie. Czy wygląd bloga jest okej? Czy trzeba coś zmienić? Jeśli tak to proszę poinformować mnie co, a ja się z chęcią tym zajmę.
Dziękuję za czytanie i za prawie 1000 wejść. Nie ma się z czego cieszyć, ale bardzo szybko udało mi się to nabić. Na razie ^^
Poprawiła Gabu c:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz