piątek, 27 marca 2015

[HOTS] Grobowiec Pajęczej Królowej, lekkie zmiany interfejsu i inne

Kolejna inicjatywa! Stwierdziłem, że skoro często pogrywam w Heroes of the Storm, zrobię coś na zasadzie kącika nowości, które są wprowadzone z aktualizacjami. Nie będą one szczegółowe, ale zawsze coś. Także bez dłuższego gadania, przejdźmy od razu do rzeczy!
Grobowiec Pajęczej Królowej to nowy trzy liniowy tryb, podobny do Zatoki Czarnobrodego, na którym od niedawna możemy sobie zagrać. Polega na zdobyciu potrzebnej ilości kryształów i oddaniu ich do określonych na mapach miejscach.
Gdy już to zrobimy, na liniach pojawiają się nowe miniony, pomagające nam w pchaniu linii, jednakże w tym wypadku, nie są one tak silne, jak w innych trybach (np. Ogrodach Grozy).

Cechuje go ciągła mroczność, miły dla ucha soundtrack oraz jak zwykle bardzo dobrze przeze mnie przyjmowany polski lektor. Elementy grafiki robią swoje. Mapa konkretna, detale jak zwykle dopatrzone i wyszczególnione. Zagrałem tam póki co nie wiele, ale myślę, że tryb zasługuje na miano "dobrego".
Kolejną zmianą w aktualnym patchu jest nowy interfejs. Jest według mnie nieco wygodniejszy i ładniejszy, ale nie wszyscy podzielają moje zdanie. Prezentuje się to tak:
Ładnie, zgrabnie i przejrzyście.
Co do innych, według mnie ważniejszych zmian mogę napomnieć o lekko poprawionych animacjach bohaterów, oraz bardzo ważnej kwestii, czyli większym płacą za grę. Zamiast jak to zazwyczaj bywało dostawać za mecz 30, dostajemy 20 złota bonusu za wygraną.
A właśnie! Jeśli chodzi o postęp gry, postacie dostały update i dzięki temu zamiast do 10, rozwijamy je do 20, otrzymując różne bonusy. Miło z ich strony c: Nie można również zapomnieć o uruchomionym już trybie gier drużynowo rankingowych oraz świeżej postaci, którą być może za niedługo omówię.

Dzisiaj luzikowo, bez korekty, przepraszam za błędy, w razie czegoś poprawię ^^
Trochę zmian również nastało, ale o nich najprawdopodobniej w następnym materiale. Myślę, że ta seria przyciągnie jakieś grono czytaczy. Również zapraszam do komentowania, udostępniania i polecania znajomym. Coraz więcej wejść, coraz więcej komentarzy. Dumny jestem i oby to wszystko szło w dobrą stronę ^^
Do następnego ^^

1 komentarz: