poniedziałek, 22 września 2014

[Anime] Akame ga KILL

Zachęcony przez znajomych, postanowiłem oglądnąć Akame ga KILL. Jak mam być szczery, nie żałuję ani trochę. Jest kilka rzeczy, które czynią to anime wyjątkowym i najlepszym (według osób trzecich) tytułem tego sezonu. Oprócz tego aspekt dodatkowy, a mianowicie sesje RPG, które bardziej zachęcają do wtaczania się w temat. Ze wstępu tyle. Życzę miłego czytania c:
Źródło:anime-obsesion.com
Zacznę od tego, że naszej redakcji bardzo przypadło do gustu. Oprócz ogarnięcia sesji, postanowiliśmy przygarnąć sobie jedno Teigu. Niżej zdjęcie Rogala z naszym pupilkiem c:
A więc teraz zabierzmy się za tą recenzyjną część.
Co czyni to anime wyjątkowym? Sama fabuła opiera się na zwalczaniu władz imperium. Dużo śmierci i dużo krwi. Jednakże w tym tytule nie spotkamy typowego gadania przed zabiciem (znane motywy z wielu anime). Tu po prostu bohaterowie zabijają. Nic dodać nic ująć. Jestem z tego bardzo zadowolony c:
Źródło: Tumblr
Postacie i ich wykonanie w anime jest bardzo dobre i bardzo mi się podoba. W kwestii ruchu kamery i całego otoczenia ze względu graficznego, stwierdzam, iż nie mam żadnych negatywnych uwag. Śmieszną rzeczą jest to, że w okół stolicy są morze, góry, lasy, pustynia i tak dalej. Ciekawa koncepcja xD
Źródło: Tumblr
Podsumowując. Anime jest warte obejrzenia. Ode mnie otrzymuje 8/10.
Dzisiaj tak trochę krócej, ponieważ muszę wejść trochę w schemat recenzji. Przepraszam za nieład, piszę tą recenzje trzeci raz, dalej jest trochę rozsypki, ale postaram się przy następnej okazji dopracować kilka elementów. Teraz czas na reklamę. Znajomy zaczął nagrywać montażówki z Lola. Są nawet fajne, trochę zerżnięte, ale dobrze wykonane. Zapraszam [LINK]
Na dzisiaj to tyle. Do następnego c:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz