wtorek, 26 sierpnia 2014

Na nowo C:

Wiedziałem, że kiedyś znów odważę się do tego wrócić. Czasem chęć pisania mnie przerastała, ale powstrzymywałem się. Zdarzały się jednak chwile, w których mi się odechciewało, ale jednak, postanowiłem się przełamać i zacząć. Jednak, czy mi się to uda? Pożyjemy, zobaczymy.
Myślałem nad całokształtem tej "strony", ponieważ nie chcę jej zbytnio nazywać "blogiem". Raczej tematy tu poruszane, nie będą się tyczyły mnie. W tamtym roku, na początku wakacji, pewien ktoś, kto lubi jak się o nim piszę, zaproponował mi oglądnięcie pewnego anime. Tak Łosiu, mowa o tobie. Wiem że lubisz, jak się o tobie wspomina, więc na dobry początek, linijka o tobie :d. Wielkie dzięki stary, dzięki tobie poznałem wiele ciekawych i miłych osób. Ale dobra, do rzeczy. Moja stronka, będzie bardziej skupiała się na rzeczach mniej związanych ze mną. Nie wiem czy ktoś chce słuchać czytać o moim życiu. W ostatnich czasach, stało się ono o wiele ciekawsze, ale jednak wolę zachować wiele rzeczy dla siebie. Jeśli przyjdzie na to pora, to napiszę co tam u mnie i tak dalej i tak dalej. Ale chcę się nastawić bardziej na to, że głównymi motywami będą bardziej wszechstronne tematy.
Tak jak już wcześniej wspominane, Anime, Manga i być może sama kultura Japonii
Cała przygoda otaku, zaczęła się od niewinnego tytułu. Highschool DxD. Raczej każdy mangozjeb i nie tylko wie, o co chodzi. Mimo, że tytuł w pewnych momentach był ciut przesadzony, to i tak czekam na 3 sezon c:. Ze tej strony oczekujcie recenzji, ale również luźnych myśli na te tematy. Ale ostrzegam, soft hejty, bo nie jestem raczej człowiekiem zaawansowanym w tych tematach xD
Znalezienie odpowiedniego zdjęcia jest bardzo trudne xD

Drugie, bardzo godne, Gry i w stanie moich możliwości, Nowinki Technologiczne
Tu raczej temat oklepany. Jednak ja sam, jestem załamany swoją wiedzą na oba tematy. Dopiero w tym roku, za niedługo wręcz, kupię komputer odpowiedni do gier. Wkońcuuuuu :D Materiały, póki co będą z gier, z dogodnego i znanego serwera, TPB. Tu jest okazany brak profesionalizmu z mojej strony, ale wybaczcie mi, postaram się to jak najszybciej zmienić c:
Co do technologi, to się zobaczy. Raczej to będą krótkie materiały i omówienia z tego, co gdzieś znajdę w internetach.
A no lubię jakoś tego gościa xD Polecam oglądnięcie trailera. #selfie ^^
Jeśli będę wiedział, jak się za to zabrać, to będzie na pewno coś o Muzyce
Jak tak czasem myślę, to potrafię słuchać wszystkiego. Preferuję mocniejsze brzmienia i electro/house/trance. Tak trochę rozrzutnie, ale w życiu trzeba próbować wielu rzeczy.
Special, dla... ta osoba na 100% wie, że dla Niej C:
Z mojej strony, to chyba tyle. Jest 0:12, trochę mam mętlik w głowie i zamiast pisać "strony", piszę "storny".
Mam nadzieję, że zainteresuje się ktoś moimi wypocinami. Co do wyglądu, godzina jest, jaka jest, pomyślę nad nim jak będę miał czas. Zostało mi tylko wklejenie jakiś zdjęć i powoli mogę uderzać do łóżka.
Korzystając z okazji, zapraszam serdecznie wszystkie osoby interesujące się fantastyką jak i również literaturą jakiejkolwiek mazi, na stronę mojego znajomego [LINK]. Ciekawi? Zobaczcie sami c:
Zacząłem tak trochę spięty, ale już czuję luzik c: Więc ja się na dzień dzisiejszy żegnam z wami. Jeśli wpadnę na coś dam znać, ale byłbym wdzięczny, za jakiekolwiek sugestie c: 
Cya :d

3 komentarze:

  1. Nawet fajnie się czyta. Pisz dalej w tym stylu, to będzie to drugi blog, na który sobie zerknę od czasu do czasu. Powodzenie i wytrwałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozwijaj każdy wątek, ale tak żeby się nie pogubić.Ale jako że dobrze ci to idzie to nawijaj dalej na każdy z tych tematów! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w pisaniu od brata :D

    OdpowiedzUsuń