sobota, 18 kwietnia 2015

Death Parade

Halo, dzień dobry. Z tej strony Helek (no way xD). Od dłuższego czasu zbierałem się z oglądnięciem DP no i chwilę temu właśnie obejrzałem ostatni odcinek xD Przejdźmy więc do szczegółów. 
źródło

Death Parade przenosi nas do miejsca zwanego Quindecim, w którym arbitrzy osądzają dusze ludzkie, które trafiają tam po śmierci. Mroczny styl nadaje całości pewien smaczek. Oczywiście nie zabraknie motywów komediowych, które rozładowują czasem bardzo napiętą sytuację.
źródło:Tumblr
Głównym bohaterem, a raczej bohaterką, jest dziewczyna, na której nie można było wydać osądu. To dzięki niej Decim, barman będący arbitrem, przestał mieć wątpliwości co do swoich osądów, co też wpłynęło na podejście do pracy.
źródło:Tumblr
 Specyficzny styl rysowniczy przypadł mi do gustu. Bardzo przyjemnie się to oglądało. Każda z postaci z własnym charakterem, od razu można je polubić bądź znienawidzić.
Anime zasłużyło na 7/10, jednak opening całkowicie nie powiązany z fabułą pozwala na ocenienie mi tego na mocne 8/10.

Problemem wystawienia recenzji jest to, że wszystko, cokolwiek bym napisał może być w pewien sposób spoilerem (jestem przeciw spoilerowaniu, za to Gaba się w tym specjalizuje, może kiedyś uda się ją przekonać do rozpoczęcia sieciowej działalności spoilerowej!). Osobiście polecam obejrzeć i czekam z wielkim zapałem na podobnej kategorii anime.

Czu czu. Blog idzie w przód. Zaplanowałem już nawet kilka rzeczy i gdy wszystko się do końca ustali, zacznę to powoli wprowadzać. Nie widzę już sensu rozpisywania się, także po prostu do następnego.
Poprawione, przeszkodzone, wkurzające i niszczące emocje przez: Gabu 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz